hahah emma goes crazy?

Sjuk igen ;/ Ni får stå ut med mig yttligare en dag .. Vad sägs om det ?
Min hals är fortfarande lika muckad och jag känner mig nästan svimfärdig. Med andra ord jag är skit yr.

Såg på poltergeist (stavning?) igår istället för orpah. Filmen var inte ett dugg läskig, men den var ändå bra. Såg den gammla verisionen från 1982. Det finns en nyare verision eller ? Ingen aning ..

Jag har totaaaaaalt borta igår. Jag låg i soffan och kollade på filmen. Brevid mig satt min bror och min mamma. Jag typ halvsov, men ändå var vaken !? Jag sa massa knäppa saker. När hon Mediumet kom i filmen jag bara ''Det är ju lilla barnet, eller oj pappan''. Jag kännde på mig att jag var konstig men kunde inte styra det. Jag trodde jag satt och pratade med min bror, så helt plötsligt jag bara ''eller vad tycker du?''till honom. hahaha jag var verkligen helt borta. Sjukt läskig. Men ändå fett kul.


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH EMMMA HAHAHAHAHAHAHA SÅ SÖT:D

2010-04-21 @ 12:12:27
URL: http://malinlindbergs.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0