FISKFISKFISKFISKFISKFISFISKFISK

Har tagit lite kort på Mimmi (min hund) och hennes pip-fisk-leksak. Hon drogar den totalt.
Tog även lite oseriösa kort på mig och leksaken ... Vill ni att jag ska ladda upp lite bilder? Visste väll det ;)



kolla bara på honom ... *suck*

the fish mouth is so big :O

min hund misshandlar fisken :D :D

kolla vad fina vi är .   Emmasmun-Fiskensmun

en bild säger mer än 100 ord ?!

Det värsta med fisken är att den låter SKIT högt. Tinitus next !

hoppas ni diggar bilderna.


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAH

va sexig fisk :o

den kan vi steka hemma hos mig nån gång ;);)

2010-04-21 @ 13:05:54
URL: http://malinlindbergs.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0