.

tjjena bloggläsare.

har varit i stan idag. Det gillas. Bytte ett linne, och köpte en kofta. Nästa gång ska jag ha med mig mer pengar så ska jag handla på Tessie. Älskar Tessie.


Asså visst är det otroligt irreterande att bli falskanklagad? Jag tycker det är hemskt. Det var 2 stycken som ljög att jag och Malin hade ringt och sagt massa fula saker till dem. Självklart har vi inte gjort detta. Dem hade sagt till en utav dem's mamma. Haha, mycket moget. Iallafall och pratat med Malins mamma. Hmm .. blir otroligt irreterad på detta. Kan tjejerna bara inte fatta att det var inte VI ? Åhh ..
moget tjejer, men ni kanske vet hur jag funkar. hohoho, det luktar hämd här..

Jaja, bilder kommer snart.

Kommentarer
Postat av: malin?

HÄÄÄÄÄÄÄMD LJUVA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMD (6)

MOHAHAH <3

HAHAHAHAHAHHAHAHAH

2010-04-07 @ 22:27:04
URL: http://lmaulin.blogg.se/

kommentera gärna :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:/
URL/Har du ngn blogg?:

Kommentar:

du är bäst om du kommenterar <3
Trackback
RSS 2.0